1.-2.10 Komárom - Maďarsko

03.11.2011 16:38

Basku jsem přihlásila na výstavu do Maďarského Komárna, kde se konala 1.2.10 výstava. Pokud pes/fena ve třídě mladých a veteránů získala po oba dny V1 + titul a pse/fena po oba dny CACIB získali Maďarské šampiony.. Tak jsem si řekla proč to nezkusit.

V sobotu 1.10 jsme se vypravily kolem páté hodiny ráno na cestu a společně s námi vyrazila naše kamarádka s pudlíky. Cesta probíhala v pořádku a cca. kolem 8 hodiny jsme byly na místě.

Výstava se konala v areálu hradu, u kterého byla prostorná louka kde byly umístěny kruhy.

Po oba dny nás posuzovaly maďarské rozhodčí. Z čehož jsem neměla nejlepší pocit. Jak již každý ví, v leonech v Maďarsku krom Maďarů nikdo jiný nevyhrává. Nakonec jsem byla velmi mile překvapena! Baska v sobotu získala V1 CAC a Best Veterán, po tomto výkonu jsem měla neskutečnou radost. Ale to jsem ještě netušila co přijde v neděli.

Baska po dlouhém posuzování dvou rozhodčích místo jedné opět získala V1 CAC a opět Best Veterán. Byla to nepopsatelná radost,protože Baska tímto výkonem získala Hungária Veterán Champion! A myslím,že je první českou leoní babičkou,která se může pyšnit tímto titulem. Je to moje šikovná holka! Domů jsme odjížděly více než spokojené.

Fotky v galerii - Baska výstavy - Komárom