MVP Brno - červen

27.06.2011 11:18

Na výstavu jsem se tentokrát vydala pouze na čumendu. Místo Basky tentokrát jel na výlet Black Jasper – Jessie a s námi jela moje kamarádka se svoji fenkou yorkšíra.

Času bylo více než dost a tak jsme se podívaly po stánkách a na různá plemena psů. Nesměla chybět zastávka u leonů,kde jsme pozdravily přátelé a pak jsme se vydaly obhlídnout kruh čivav. Určité pravidla vystavování čivav jsem znala již od chovatelky,ale podívaná na vlastní oči určitě stála za to. Nejlépe to vyřešili psi,ti mezitím co my jsme sledovaly vystavování si hráli a dováděli jako diví.

Po skončení vystavování v kruhu čivav jsem vzala Jesse a jeho nové výstavní vodítko a šli jsme vyzkoušet jak to oba zvládneme. Jess se v kruhu proběhl jako profík,ale já se prala s vodítkem (přece jen přejít z výstavního vodítka od Basky na šňůrku pro čivavy, byl boj), nakonec jsem to zvládla a dokonce i zkouška postoje na stole byla perfektní. Prostě se choval jako ostřílený výstavní profík.

Výstavu jsme si užili všichni. Jen bohužel fotky žádné nemám,jelikož foťák zůstal po celou dobu zavřený v tašce..