MVP Trenčín

30.01.2012 14:35

V neděli ráno jsme se vypravili na výstavu do Trenčína. Leoni se měli vystavovat v prostorné hale což mě předem těšilo. Ale po příjezdu na výstaviště jsem zjistila,že leony a další velká plemena přesunuli do menší haly a navíc v patře. Takže si každý dokáže představit jak to vypadalo.. My jsme na výstaviště dorazili chvilku po 8 hodině a tak jsme si v hale našli krásné místečko,ale netrvalo to dlouho a v hale nebylo k pohnutí. Na tak velké plemena toho místa bylo opravdu málo a tak některým majitelům s jejich psy nezbývalo nic jiného než čekat na chodbě.

Ale za to kruhy byly prostorné a v celé hale byl koberec,což bylo moc fajn.

Čekalo nás dlouhé čekání protože před námi bylo 22 tibetských dog a pak ještě 21 leonbergerů než přišla na řadu třída veteránů - feny. Pan rozhodčí posuzoval velmi svižně,ale pečlivě. Když přišla řada na nás,tak se Baska už rvala do kruhu. Předvedla se naprosto úžasně jak v pohybu tak i v postoji. Opět jsem měla pocit,že jsem tam zbytečně.. Pan rozhodčí ji moc pochválil za pohyb a také za krásné předvedení. Baska od pana rozhodčího Polgara získala V 1 a tím dokončila Slovenského veterán šampiona! Výstavu - BOB vyhrál krásný,mohutný leonek z mezitřídy.

Po skončení posuzování jsem šla s velkou radostí vyřídit šampionát. A pak už jsme se s Baskou prošli po okolí a vydali se na cestu domů.